The Like Button

Monday, July 30, 2007

Cluj.... HDR

Ieri seara in jurul orei 22:30 trenul intercity 532 ajungea in Bucuresti, in Gara de Nord, fara mare intarziere din Cluj...
Dupa o saptamana de vis petrecuta in acest oras fermecator ma intorceam la haosul si caldura din Bucuresti...
Cluj... oras plin de cladiri vechi si frumoase... oras cu oameni de nota 10 (ZECE)... oras in care timpul parca se scurge altfel...
Cu greu am lasat in urma o mana de prieteni dragi, prieteni la care m-am gandit tot drumul spre Bucuresti, prieteni adevarati care m-au asteptat cu bratele larg deschise...
This one goes to you: Cris, Dan, Danny, Radu, trupetii din Truda si CASH... I LOVE YOU GUYS!

Pun cateva poze HDR facute prin Cluj.. urmeaza si altele doar ca nu am avut timp sa le descarc pe toate...





2 comentarii:

Alberto Bolocan said...

Bravo bre! Chiar imi place lumina... in special la cele din catedrala!

Anonymous said...

E superba panorama orasului. Eu nu l-am vazut niciodata in 6 ani de zile asa frumos;).