The Like Button

Saturday, September 1, 2007

Ziua Limbii Romane...

Un alt eveniment tipic romanesc cu muzica gratis... Interesanta ideea de a face un eveniment dedicat limbii romane dar sa transformi acest eveniment intr-o manifestare pro Basarabia mi se pare dezgustator... Face it people.. pamantul ala nu mai este romanesc... Dezamagitor sa auzi la asemenea manifestari scandari gen "Joc comunismul..." "M**e Iliescu" si altele de gen cand nu asta este scopul declarat al manifestarii...
Am ajuns in piata Universitatii cu gandul sa fac ceva fotografii.. M-am intalnit acolo cu bunul meu amic Aurel si cu Ana o prietena mai la inceputuri intr-ale fotografiei...
Printre trupele participante la eveniment s-au numarat Bucium, Travka si Altar...









































3 comentarii:

Paul Slayer Grigoriu said...

Eh, aici nu mai pot fi de acord cu tine. Basarabia ramane pamant sfant romanesc pentru orice nationalist crestin din Romania. Biserica Ortodoxa Romana are si Mitropolie acolo, iar romanii sunt in continuare majoritari, cu toate eforturile, partial reusite, de rusificare. Lucrul este dovedit si de numarul imens de cereri de cetatenie romana facute de cetatenii moldoveni. Pentru ei - si pentru noi, cei de aici, carora le pasa - "Basarabia, pamant romanesc", ramane o cauza pentru care trebuie luptat, macar in amintirea celor morti sub senilele sovietice. Iar la noi rock-ul a fost mult timp si o forma de protest, deci "Jos comunismul!" s-a scandat de multe ori, iar primul mort al revolutiei din Bucuresti e un rocker, Mihai Gatlan.

Unknown said...

Ei, bine...nu cred ca ar fi bine nici pentru noi si nici pentru ei ca Basarabia sa redevina pamant romanesc...Suntem o amestecatura de popoare care nu reuseste sa formeze o majoritate decizionala pentru a urmari un interes national. Inca o influenta in plus nu cred ca ne avantajeaza, oricum Moldova noastra este rosie pe harta d.p.d.v. al inclinatiei catre comunisti...Eu unul nu mai vreau inca o majoritate in directia asta.

Anonymous said...

ai fost in basarabia?
ai luat contact vreodata cu lumea de dincolo de prut? iti garantez eu ca ceva la care nu te astepti. Eu am fost in Basarabia anul acesta si ce am gasit acolo m-a cutremurat si trebuie sa recunosc ca am plans de nenumarate ori acolo. Daca nu ai fost in Basarabia iti recomand sa mergi si apoi sa ne spui opinia ta fata de romanii de acolo. gasesti mai multe detalii despre basarabia aici www.viotrela.wordpress.com