The Like Button

Tuesday, November 20, 2007

Pontice...

"Pontice", formatie de muzica traditionala europeana. Vocile, repertoriul si instrumentele vechi, insolite, arata ca amatorismul si vulgaritatea nu si-au gasit locul in aceasta imprietenire intru muzica.
Meritul infiintarii acestei formatii ii apartine actorului Catalin Mirea (voce si chitara; se ocupa si cu aranjamentul muzical). Din grup mai fac parte: cunoscutul actor Viorel Paunescu (voce, block-flutte), Monica Ivanov, studenta la actorie (voce, tamburine, castaniete), Ioana Gereb, studenta la Universitatea de Muzica (vioara) si Florentina Ciobanu, absolventa a Facultatii de Stiinte ale Comunicarii (voce, tamburina, "arborele ploii").







2 comentarii:

cris said...

I-am vazut la un mom dat la tv si am cautat muuuult de tot ceva piese.....am gasit 2, is tare faini oamenii astia:)

Unknown said...

am inteles ca trupa concerteaza in mod frecvent intr-un local din bucuresti, insa caut de cateva saptamani si nu gasesc nimic despre ei...
care e localul acela? sau cum as putea sa aflu si eu despre viitoarele lor concerte?
de ce n-au si ei o pagina web? :((